PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - October 20 2024
کد خبر: ۸۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

هفته هشتم لیگ برتر| فولاد با شکست به آلومینیوم به صدر نرسید

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر تیم آلومینیوم در اراک در یک مسابقه 100 دقیقه ای تیم فولاد خوزستان را با 4 گل بدرقه کرد.

کیهان ورزشی-

آلومینیوم اراک سومین برد متوالی فصل خود را به دست آورد و با 12 امتیاز به رده ششم جدول لیگ صعود کرد. الومینیوم هفته گذشته نیز 4 گل به ذوب آهن زده بود.

فولاد خوزستان هم بعد از سه برد متوالی در اراک شکست خورد. فولادی ها در صورت پیروزی در این مسابقه می توانستند به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر شوند اما دست خالی اراک را ترک کردند و با 14 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند.در این هفته تیم های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور به دلیل حضور در رقابت های آسیایی به میدان نرفتند و مسابقات آنها مقابل حریفان به تعویق افتاد.
داور: علی اصغر مؤمنیکمک داوران: امیرمحمد داوود زاده، یعقوب حجتیداور VAR :حسن اکرمی، کمک: کوپال ناظمیکارت زرد: یوسوپوف، محمدرضا سلیمانی( فولاد ) محمد جواد محمدی، عارف حاجی عیدی( آلومینیوم)کارت قرمز:-گل: امین کاظمیان( دقایق 17 و 67 هردو از روی پنالتی)، عارف حاجی عیدی( دقیقه 53) و رحمان جعفری( دقیقه 73) برای آلومینیوم اراک احسان پهلوان( دقیقه 43) ساسان انصاری( دقیقه 44) برای فولاد

اتفاقات مهم بازی:

*در این مسابقه 2 پنالتی به سود آلومینیوم اعلام شد که هر دو را کاظمیان تبدیل به گل کرد. *پنالتی دوم با کمک داور ویدئویی چندین مرتبه مرور شد و حدود 3 دقیقه وقت بازی به خاطر بازبینی صحنه تلف شد. در نهایت داور پنالتی دوم را هم تایید کرد.*پنالتی اول روی اشتباه علی نعمتی بازیکن تیم ملی کشورمان و یوسپوف دروازه بان تیم ملی ازبکستان فولاد به دست آمد و اشتباه این دو باعث اعلام یک پنالتی برای آلومینیوم اراک شد.*مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک که سال ها دستیار یحیی گل محمدی در ذوب آهن و پرسپولیس بوده امروز استاد خود را برد و درس خوبی به گل محمدی پس داد!*یحیی گل محمدی با تیم پرسپولیس هم همیشه در اراک با مشکل مواجه می شد و امشب با فولاد در اراک شکست سنگینی را متحمل شد و نتوانست به صدر جدول هم برسد. *نیمه دوم بیش از 10دقیقه وقت اضافه داشت. در دقیقه 90+9 بازیکنان دو تیم بر سر یک صحنه خطا در میانه زمین باهم درگیری لفظی پیدا کردند!
آخرین اخبار